Rozwiązania

E-kancelaria

Platforma Alfresco udostępnia rozbudowane narzędzia do obsługi kancelarii w przedsiębiorstwie. Wspomaga pracę i ułatwia komunikację.


Obsługa korespondencji

Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej usprawnia pracę w przedsiębiorstwie i zapobiega powstawaniu nieuzasadnionych kosztów.

Obsługa delegacji

Narzędzie ułatwiające proces obiegu akceptacji w przypadku wyjazdów służbowych oraz przyspieszające rozliczenie delegacji.


Obsługa procesów kadrowych

Zaawansowane narzędzie do wspierania codziennej pracy działów Kadr i Płac, HR oraz kadry menadżerskiej.


Obsługa archiwizacji

Narzędzie wspomagające archiwizowanie dokumentów w przedsiębiorstwie.



Obsługa procesów zarządzania jakością

Rozbudowany system procesów przydatnych do przeprowadzania audytów wewnętrznych.



E-procurement

E-procurement może przynieść wiele korzyści, takich jak zmniejszenie kosztów zakupów, przyspieszenie procesów zakupowych, zwiększenie efektywności i transparentności, a także lepszą kontrolę i zarządzanie ryzykiem zakupowym.

Transformacje dokumentów

Platforma Alfresco pozwala na definiowanie szablonów oraz generowanie na ich podstawie dokumentów.



Obsługa roszczeń

Obsługa roszczeń jest jednym z wielu zastosowań platformy Alfresco i zależy od konkretnej konfiguracji i dostosowania do potrzeb użytkowników.


Automatyzacja przepływu dokumentów

Automatyzacja przepływu dokumentów na platformie Alfresco skutecznie poprawia jakość pracy i usprawnia przebieg procesów biznesowych.



Obsługa umów i dokumentów zarządu

Możliwość głosowania nad uchwałami zarządu na platformie Alfresco oraz dostęp do repozytorium dokumentów w znaczący sposób ułatwia pracę członków zarządu.


Przetwarzanie wniosków

Przetwarzanie wniosków na platformie Alfresco to proces, w którym dokumenty związane z wnioskiem przechodzą przez ustaloną ścieżkę przepływu akceptacji.