Rozwiązania
E-kancelaria
Platforma Alfresco udostępnia rozbudowane narzędzia do obsługi kancelarii w przedsiębiorstwie. Wspomaga pracę i ułatwia komunikację.
Obsługa korespondencji
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej usprawnia pracę w przedsiębiorstwie i zapobiega powstawaniu nieuzasadnionych kosztów.
Obsługa delegacji
Narzędzie ułatwiające proces obiegu akceptacji w przypadku wyjazdów służbowych oraz przyspieszające rozliczenie delegacji.
Obsługa procesów kadrowych
Zaawansowane narzędzie do wspierania codziennej pracy działów Kadr i Płac, HR oraz kadry menadżerskiej.
Obsługa archiwizacji
Narzędzie wspomagające archiwizowanie dokumentów w przedsiębiorstwie.
Obsługa procesów zarządzania jakością
Rozbudowany system procesów przydatnych do przeprowadzania audytów wewnętrznych.
E-procurement
E-procurement może przynieść wiele korzyści, takich jak zmniejszenie kosztów zakupów, przyspieszenie procesów zakupowych, zwiększenie efektywności i transparentności, a także lepszą kontrolę i zarządzanie ryzykiem zakupowym.
Transformacje dokumentów
Platforma Alfresco pozwala na definiowanie szablonów oraz generowanie na ich podstawie dokumentów.
Obsługa roszczeń
Obsługa roszczeń jest jednym z wielu zastosowań platformy Alfresco i zależy od konkretnej konfiguracji i dostosowania do potrzeb użytkowników.
Automatyzacja przepływu dokumentów
Automatyzacja przepływu dokumentów na platformie Alfresco skutecznie poprawia jakość pracy i usprawnia przebieg procesów biznesowych.
Obsługa umów i dokumentów zarządu
Możliwość głosowania nad uchwałami zarządu na platformie Alfresco oraz dostęp do repozytorium dokumentów w znaczący sposób ułatwia pracę członków zarządu.
Przetwarzanie wniosków
Przetwarzanie wniosków na platformie Alfresco to proces, w którym dokumenty związane z wnioskiem przechodzą przez ustaloną ścieżkę przepływu akceptacji.